Polski English Français
Kongres Kobiet
Kongres Kobiet

  

Loading

Czas na Kobiety - konferencja w Krakowie

Dodano: 18 kwietnia 2017

 

 
 
 Aktywna kobieta to spełniona kobieta, to wyższa jakość życia jej i rodziny. Im więcej kobiet w firmach, tym lepsza kondycja firm. Im większe zawodowe zaangażowanie kobiet, tym lepszy rozwój kraju. A tym samym – im więcej pracujących kobiet, tym lepsza gospodarcza sytuacja w kraju. To stwierdzone. A więc… aktywizujemy kobiety! Pomagamy im/Wam odnaleźć się i wzmocnić na lokalnym rynku pracy. Stowarzyszenie Kongres Kobiet – największa kobieca organizacja pozarządowa w Polsce – ruszyła z ogólnopolskim projektem skierowanym do Was – do nas, kobiet. Program realizowany jest dzięki grantowi przyznanemu przez Fundację Coca-Coli z siedzibą w Atlancie. 

KOBIETY, jeśli  jesteście aktywne zawodowo, chcecie zmienić ścieżkę kariery, potrzebujecie wzmocnienia i wiedzy na temat Waszych praw, szans i możliwości, to dla Was jest ten projekt. Jeśli chcecie założyć własne firmy, czujecie się zagrożone wykluczeniem ze względu na wiek (50+) lub jesteście matkami chcącymi wrócić na rynek pracy, to dla Was też organizujemy nasze konferencje. Dajcie sobie szansę, przeczytajcie program tej najbliższej, w Krakowie, i rejestrujcie się! Bo teraz jest CZAS NA KOBIETY!

 

UDZIAŁ W KONFERENCJI JEST BEZPŁATNY!

 

DATA I LOKALIZACJA KONFERENCJI:

08 maja 2017, piątek, Kraków, Hotel Polski pod Białym Orłem, ul. Pijarska 17

 

PLAN KONFERENCJI:

9:00 - 9:45:     Kobiecy networking - Rejestracja uczestniczek

10:00 - 13:00: I BLOK – WIEDZA - WZMACNIANIE KOBIET

     1. Rozpoczęcie - Dorota Warakomska, Małgorzata Bednarczyk

     2.  Kobiety – Polki XXI wieku - Nasze prawa, nasze szanse. Nasza solidarność Dorota Warakomska

     3. Korzyści z obecności kobiet w gospodarce - 

     4.  Sytuacja kobiet na lokalnym rynku pracy - Edyta Klimowska-Bobula

      - Bariery, wyzwania i dobre praktyki – Szukamy rozwiązań – dyskusja – prowadzenie – Dorota Warakomska; 

udział: m.in. Sabina Hawryłko, Małgorzata Jantos, Edyta Klimowska-Bobula

 Temat: jak pokonywać bariery, wyzwania i stereotypy. Dobre praktyki na małopolskim rynku pracy, dyskusja z przedstawicielkami władz samorządowych, instytucji rynku pracy, przedsiębiorczyń, III sektora i kobiet z inicjatywą. 

 

5. Teraz jest czas na kobiety. Nasz czas! Wykorzystajmy go, działajmy razem na rzecz naszych praw, naszych szans, naszej wolności - Podsumowanie części plenarnej 

 

13:00-13:30: PRZERWA LUNCHOWA

 

13:30-15:00: II BLOK - WARSZTATY  

     

1. Profesjonalne pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych w sektorze małych przedsiębiorstw  (Katarzyna Saja)

2. Marka jest Kobietą - jak kreować swój wizerunek w biznesie (Monika Moskwa)

3. Świadoma kobieta - jak zbudować poczucie własnej wartości, być asertywną i zadbać o swoje finanse (Aneta Rydz)

     

15:00-15:15 PRZERWA KAWOWA (15 min.)

 

15:15-16:45: III BLOK - WARSZTATY (1 warsztat – do wyboru)

1. Profesjonalne pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych w sektorze małych przedsiębiorstw  (Katarzyna Saja)

2. Marka jest Kobietą - jak kreować swój wizerunek w biznesie (Monika Moskwa)

3. Świadoma kobieta - jak zbudować poczucie własnej wartości, być asertywną i zadbać o swoje finanse (Aneta Rydz)

 

16:45-17:00: PODSUMOWANIE PLENARNE, ZAKOŃCZENIE – kobiety mają głos i nie boją się go użyć! –Dorota Warakomska

 

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

PRELEGENTKI

DOROTA WARAKOMSKA dziennikarka i publicystka, autorka reportaży, programów telewizyjnych, artykułów, doradczyni medialna, wykładowczyni, autorka m.in. książki o USA: „Droga 66”. Prezeska zarządu stowarzyszenia Kongres Kobiet oraz rzeczniczka prasowa, założycielka i członkini zarządu „Towarzystwo Dziennikarskie”. Związana z TVP w latach 1991-2006: reporterka, korespondentka w USA, prezenterka głównych programów informacyjnych: Wiadomości TVP1 i Panoramy TVP2, szefowa Panoramy i wicedyrektor TVP1. Absolwentka UW. Stypendystka National Forum Foundation oraz German Marshall Fund of the US. Stażystka w stacjach Fox oraz CNN.

 

 

EDYTA KLIMOWSKA-BOBULA - wicedyrektorka Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie zarządzająca zespołami realizującymi zadania z zakresu Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego, Programami Regionalnymi oraz Centrami Informacji i Planowania Kariery Zawodowej. Przez wiele lat zarządzała instytucją szkoleniową współpracującą ze szkołami publicznymi w ramach siatki godzin oraz wdrażała projekty finansowane ze środków funduszy europejskich. W kolejnych latach zaangażowana w kształcenie kadr doradczych rolnictwa – szczególnie z działów Wiejskiego Gospodarstwa Domowego, Agroturystyki i Przedsiębiorczości. Współtwórczyni koncepcji funkcjonowania Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych. Autorka projektów przeznaczonych dla kobiecych organizacji pozarządowych, mających na celu wzmacnianie ich potencjału. Z wykształcenia filolożka i ekonomiczka.

 

WARSZTATY

MONIKA MOSKWA – ekspertka kreowania wizerunku i komunikacji marketingowej, specjalistka od kampanii PR i budowania marki osobistej. Od ponad 18 lat w branży Public Relations. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się podczas szkoleń i wykładów. Od kilku lat prowadzi warsztaty dla słuchaczy studiów podyplomowych PR w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów doktoranckich z zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz podyplomowych w zakresie PR. Pracowała dla największych firm w Polsce, w tym dla Microsoft, HP, Cisco, PTC Era, Comarch, Optimusa. Wcześniej była dziennikarką m.in w Gazecie Wyborczej w Krakowie. Ostatnio zajmuje się głównie kreowaniem marki osobistej (Personal branding). W jej opinii czytanie uszlachetnia, uwielbia teatr, interesuje się psychologią, bliska jest jej kultura języka. Tańczy taniec orientalny, kocha psy, a największą jej pasją jest szybownictwo.

Konspekt warsztatów:

1. „O tym wiedziała już Kleopatra” – czyli po co Ci marka?

2. „Sexapil to nasza broń kobieca”, ale nie tylko – więc, jak jeszcze się wyróżnić?

3. TOP 5 sprawdzonych sposobów na wizerunek w biznesie – czyli ucz się od najlepszych!

 

ANETA RYDZ – trenerka rozwoju osobistego, mama dwóch pociech, autorka książki „Mamo Działaj – 100 dni do zmiany dla każdej Mamy”. Sukces oznacza dla niej osiągnięcie harmonii w życiu – posiadania czasu dla rodziny, możliwości realizowania swoich pasji i rozwoju własnego potencjału. Zaangażowana w inicjatywy dla kobiet, gdzie pokazuje w jaki sposób budować samodzielność finansową.  

 

 

 

KATARZYNA SAJA – trenerka biznesu z wieloletnią praktyką szkoleniową z zakresu: obsługi klienta, komunikacji, sprzedaży, negocjacji, zarządzania czasem, efektywności osobistej i zespołowej oraz rozwijania potencjału. Przeprowadziła ponad 800 godzin szkoleń i rozmów motywacyjno-rozwojowych. Uwielbia kontakt z ludźmi. Jej główny obszar zainteresowania to komunikacja oraz inteligencja emocjonalna. Swoją wiedzą dzieli się publikując artykuły w branżowych magazynach oraz występując na konferencjach poświęconych powyższej tematyce.

Konspekt warsztatów: 

Celem spotkania będzie zapoznanie uczestniczek z nowoczesnymi narzędziami i metodami niezbędnymi do budowania sieci kontaktów biznesowych oraz budowanie od podstaw i powiększanie bazy klientów. Systematyczne pozyskiwanie klientów i jednoczesne dbanie o nich, przekłada się na zyski w firmie, a na tym chyba nam najbardziej zależy :)

 

 

Po Konferencji każda z uczestniczek Konferencji otrzyma link do strony www, gdzie umieszczone będą materiały pomocne w budowaniu dalszej kariery – merytoryczne wykłady wzmacniające ekspertek i praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie na rynku pracy.

 

Tu więcej informacji o projekcie realizowanym w całej Polsce (wkrótce konferencje w kolejnych miastach)

 

Cykl konferencji „Czas na kobiety!” organizowany przez Stowarzyszenie Kongres Kobiet

 

 

Organizator - 

 

 

Partner projektu – 

 

Współorganizacja –